Кожен автомобіліст знає що з настанням холодів стає важче заводити свій автомобіль. Справа в тому, що мастило яке знаходиться в піддоні двигуна при зменшенні температури загустіває. І коли проводиться запуск двигуна на холодну чути характерне металічне цокотання двигуна.
Це наслідок того що мастило не встигло прогрітись і змастити всі рухомі частини двигуна, як наслідок зношення деталей і прискорений вихід з ладу всього агрегату. Для запобігання таких неприємних ситуацій потрібно змінювати мастило на більш рідке і двигун скаже вам за це велике спасибі.
В'язкість мастила
Для того щоб догодити двигунам навіть в найсуворіших кліматичних умовах компанії виробники розробили широкий асортимент моторних олив для різних температурних діапазонів. Нижче представлено в'язкість моторного мастила при температурі -20°C.
Якщо ж заміну масла проводити недоцільно і автомобіль ночує на вулиці то краще поставити на нього систему автономного опалення (Вебасто) або ж скористатися нашою допомогою і пригнати автомобіль зі Швеції. В шведських авто дуже часто автономний підігрів двигуна і салона автомобіля встановлений по замовчуванню.