З приходом зими практично всі водії змушені переходити на зимові шини. Справа в тому, що літні шини мають свою робочу температуру від +7°C і вище. Коли температура навколишнього середовища падає так низько характеристики літньої гуми дуже різко погіршуються, вона затвердіває і втрачає свої властивості щеплення з асфальтом. Ось чому літні шини такі слизькі на зимових дорогах.
Літня гума частіше всього призводить до ДТП в період від пізньої осені до весни.
Щоб уберегти себе від прикрих ситуацій радимо обов‘язково переобуватись на зимову гуму в холодний період року. Не варто чекати першого снігу і великих черг на шиномонтажах - переобуйтесь раніше за тиждень-два до прогнозованих перших заморозків.
Перед установкою
Обов'язково перевірте зимові шини перед установкою на тріщини, шурупи та сторонні предмети, гулі та висоту протектора (мінімальна висота протектора 4мм). Якщо колесо потріскалось або на ньому вилізла гуля внаслідок наїзду на бордюр, ставити його на машину не рекомендовано, інакше воно може лопнути на швидкості і призвести до фатальних наслідків.
Диски також треба перевіряти перед установкою. Зазвичай після зими дуже часто на них лишаються вмятини, тому не буде лишнім викатати і відбалансувати диск з шиною.
Легкосплавні диски зимою
Якщо на вашому авто стоять легкосплавні диски їх краще замінити на звичайні штамповки в народі їх називають залізяки. Штамповані диски хоча й не такі гарні та міцні як легкосплавні, але вони не розбиваються на шматки при сильному ударі об бордюр або потраплянні в яму. Вони не дорогі і їх легко відреставрувати, чого не скажеш про литі або ковані легкосплавні диски.
Автоскаути бажають всім автомобілістам тільки хороших доріг!