Чи не кожен автовласник стикався з проблемою коли авто відмовлялось запускати двигун. Причин, через які не хоче стартувати машина, може бути безліч, від перегорівшого запобіжника, до поломки двигуна, але найчастіша і найбанальніша проблема ховається в розрядженому акумуляторі. Бувають випадки, що авто достатньо просто «прикурити», а буває, що батарею потрібно замінити на нову.
Термін експлуатації електролітних акумуляторів зазвичай залежить від умов експлуатації, технічного стану авто та від характеру їзди. В середньому нова батарейка працює в районі 4-6 років, а в окремих випадках і до 10, або приблизно 80 – 100 тисяч кілометрів пробігу.
Найперші ознаки того, що акумулятор вийшов з ладу:
- Тріщини в корпусі, підтьоки електроліту, вздуття корпусу. Найчастіше зустрічається зимою при дуже сильних морозах;
- після зарядки акумулятор не може запустити двигун або після 1-2 запусків, він «видихається» і напруга на клемах сильно просідає;
- батарея сильно гріється при зарядці;
- електроліт став чорний або набув темного мутного кольору;
- саморозряд, повністю заряджена батарея «сідає» практично за ніч.
Якщо, з вище-перечислених пунктів, ви нічого не виявили в вашому акумуляторі, тоді можливо достатньо його просто зарядити і знайти хто ж «краде» ваш струм.